Tandhygienist - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Britt Nie - WaarBenJij.nu Tandhygienist - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Britt Nie - WaarBenJij.nu

Tandhygienist

Blijf op de hoogte en volg Britt

10 April 2016 | Zweden, Gotenburg

Maandag
Ik had alleen in de ochtend kliniek, dus in de middag was ik lekker vrij! Ik ben naar de stad gegaan om te gaan winkelen. Hierna heb ik nog even aan school gewerkt.

Dinsdag
De studenten hier hadden vandaag hun tussentijdse beoordelingsgesprekken. Hierom hadden we vandaag een paar korte bijeenkomsten om te praten over studie gerelateerde dingen. Ilse en ik hadden vandaag ook veel vrije uurtjes, dus we hebben vandaag gewerkt voor school in Nederland!

Woensdag
In de ochtend had ik vrij, dus ik heb lekker uitgeslapen. ’s Middags was er kinderkliniek! Ik heb bij 1- en 2 jarige kinderen gekeken, erg leuk om te zien.

Donderdag
Vandaag had ik de hele dag bij de afdeling orthodontie gekeken. Het was erg interessant om het verschil met Nederland te zien.

Vrijdag
De vorige keer wisten ze bij de afdeling special clinic voor children niet dat ik kwam. Vandaag helaas ook niet. Uiteindelijk is het toch gelukt om mee te lopen. Helaas had de mondhygiënist weinig patiënten, dus er was niet veel te beleven.
In de avond ben ik met Hedvig naar de student pub gegaan! Het thema was rainbows and unicorns, dus alles was in de kleuren van de regenboog! Hier kon je een lekker biertje doen voor een schappelijke prijs (1,50 euro).

Zaterdag en zondag
Deze twee dagen hebben Ilse en ik hard gewerkt aan opdrachten voor school in Zweden en voor school in Nederland! Zaterdag hebben we de dag afgesloten met een drankje in de zon!

  • 10 April 2016 - 22:04

    Klaarke Krakau De Jong:

    wat goed dat in Zweden ook kinderen van 1 en 2 jaar al naar de tandarts/ mhg gaan. Wel interessant om uit te vinden hoe mensen op de hoogte zijn dat het op die leeftijd ook al belangrijk is. dat is toch anders dan in NL.
    Veel plezier verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Gotenburg

Britt

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3897

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 06 Mei 2016

Exchange Göteborg

Landen bezocht: