Alebacken - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Britt Nie - WaarBenJij.nu Alebacken - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Britt Nie - WaarBenJij.nu

Alebacken

Blijf op de hoogte en volg Britt

20 Maart 2016 | Zweden, Gotenburg

Maandag
Vandaag was ik weer een dagje op de kliniek. In de middag hebben we airflow op elkaar uitgeprobeerd. Met dit instrument kan je aanslag verwijderen!

Dinsdag
In de ochtend en middag zou ik meelopen op de afdeling special clinic for children. Helaas wisten ze niet dat ik kwam en de supervisor was ook niet aanwezig. Ik ben naar mijn contact persoon gedaan en die heeft mail contact gehad met de afdeling. Dinsdag hoefde ik niet meer te komen, dus ik was onverwacht een dag vrij. Ik moest nog opdrachten maken, dus daar heb ik aan gezeten.
In de avond ben ik met een Engelse, Japanse exchange studenten en een Zweedse student naar de jazzclub, nefertiti, geweest. Dit was super gezellig!

Woensdag
’s ochtends hadden we met een deel van de groep een caries assesment. Hier moesten we kijken waar een patient gaatjes had door middel van licht- en röntgenfoto’s. Dit was een goede oefening.
In de middag was ik de vinden op de kliniek voor kinderen.

Donderdag
In de ochtend heb ik aan de presentatie van vrijdag gewerkt en in de middag hebben Ilse en ik fika in de stad gedaan.

Vrijdag
Vandaag hadden we een presentatie voor public health. Het ging goed!
In de avond zijn Ilse en ik gaan eten bij een grieks restaurant. Het eten was heerlijk!

Zaterdag
In de ochtend hebben Ilse en ik aan een project gewerkt voor school. ’s Middags ben ik met Rebecca naar het slottkogenpark gegaan. Ze had hele hoge hakken aan naar het park... Geen super goed idee... Ze had het zwaar met deze killer heels. Uiteindelijk ging het allemaal goed, want ik ze kon op mij leunen!

Zondag
Vandaag zijn Ilse en ik gaan skien in Alebacken! Super leuke dag en heerlijk weer. Dit was ilse haar eerste keer, dus ik heb het geprobeerd haar te leren. Ze kon na een uur al van de echte piste af!

  • 21 Maart 2016 - 13:56

    Klaarke Krakau De Jong:

    Britt, volgens mij vermaken jullie je prima daar in Götheborg. Alhoewel het soms lijkt dat je meer vrije tijd hebt dan dat er gewerkt moet worden ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Gotenburg

Britt

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 3899

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 06 Mei 2016

Exchange Göteborg

Landen bezocht: