De reis - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Britt Nie - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Britt Nie - WaarBenJij.nu

De reis

Blijf op de hoogte en volg Britt

11 Februari 2016 | Zweden, Gotenburg

Vanmorgen werd ik als vanouds wakker gemaakt door mijn moeder omdat vandaag de grote dag is aangebroken! We kwamen om kwart over 7 aan bij de auto, om gelijk te vertrekken naar schiphol. Bij aankomst zagen we dat de ruit was bevroren, dus we zijn eerst lekker de ruiten krabben. Mijn moeder was alweer helemaal in de stress, want die moest de winkel openen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Op schiphol hebben we een afscheids bakje koffie gedaan.
Tijdens het boarden dacht ik slim te zijn en als laatste naar binnen te gaan, zodat ik niet staand hoefde te wachten. Hiermee heb ik mezelf in de vingers gesneden, want ik had twee stukken handbagage mee en alle opbergruimtes waren natuurlijk vol, dus ik zat helemaal opgepropt in mijn stoel. De gemiddelde leeftijd om deze vlucht is 50, dus ik voelde me wel echt een jonkie tussen deze mensen. De KLM kwam tijdens deze super lange vlucht, van maar liefst 1 uur en 5 minuten, een drankje en een snackje brengen. In het doosje van de ‘snackjes’ zat een plakje cake en iets dat hamidiye heet. Ik dacht dat het pudding was, maar het bleek dus water te zijn... Helaas heb ik hier minimaal van kunnen genieten, want het zat voor een grotendeel op mijn broek en hierdoor leek het net alsof ik in mijn broek heb geplast...
Vanaf het vliegveld was ik super snel op het station, waar ik Ilse hadden afgesproken! Samen hebben we onze sleutels opgehaald. Dit was nog een hele klus want we moesten een hele steile berg op! Len had de chille koffer mee genomen op wintersport, waardoor ik een minder handige koffer had. Deze beklimming was dus super zwaar. (nog heel erg bedankt dat je de koffer niet hebt terug gebracht :-p). De kamer is echt super mooi!! Prima om hier 3 maanden te vertoeven.
Nadat Ilse en ik geïnstalleerd waren zijn we boodschapjes gaan doen. Een hele zware heuvelige route, dus als ik terug ben dan heb ik een super goed conditie!
Morgen hebben we ons eerste gesprek en ’s avonds ga ik meedoen aan een activiteit van de studievereniging! Ben erg benieuwd en heb er heel erg veel zin in.
xxx

  • 11 Februari 2016 - 18:43

    Simone:

    Leuk om te lezen. Veel plezier in gotenborg. Groetjes Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Gotenburg

Britt

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 3882

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 06 Mei 2016

Exchange Göteborg

Landen bezocht: